קורס יישומי מחשב

שלום רב,

במכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע, אנו עושים שימוש רב ביישומי מחשב בלמידה ובהוראה. לשם כך אנו מבקשים לבדוק את ההיכרות שלך עם הסביבות הבאות:

  • גוגל דרייב (היכרות עם מסמכים שיתופיים ואפשרויות השיתוף, כולל טפסים מקוונים)
  • יישומי אופיס (וורד, אקסל ופאוור פוינט)

הקורס הוא תוספת לתוכנית הלימודים ללא נק"ז ויחויב בתשלום נוסף.

במהלך רישומך לקורסים לשנת הלימודים תש”פ עליך להירשם לקורס שנקרא “מבחן בקיאות בתקשורת ומחשבים” על מנת לקבוע זכאותך לפטור מלמידת קורס תקשורת ומחשבים או לקבוע את הנושאים אותם תצטרך ללמוד.
המבחן יתקיים ביום חמישי 26.11.2020 בשעות 18:00 – 20:00
.
אנו ממליצים ללמוד את מיומנויות המחשב באופן עצמי.

 

המיומנויות שייבדקו:

  1. עבודה עם Google Drive–  פתיחת תיקייה, מתן שם לתיקיה, שמירת קבצים בתיקייה, שיתוף התיקייה ומתן הרשאת צפייה בתיקייה. עבודה עם מסמך שיתופי ויצירת טפסים מקוונים.
  2. סביבת עבודה Windows–  – פתיחת תיקייה, מתן שם לתיקיה, שמירת קובץ בשם בתיקייה, שינויי שפה מעברית לאנגלית ולהפך.
  3. וורד – מעבד תמלילים:  עיצוב גופן (סוג, גודל, צבע, הדגשה, קו תחתי, הטייה); עיצוב פסקה (יישור למרכז ולצדדים, רווח בין שורות, תבליטים ומספור); עריכת טקסט (העתקה/גזירה והדבקה); הוספה (תמונה מאוסף התמונות, תמונה מקובץ, מעבר עמוד, מספרי עמוד, היפר קישור, כותרת עליונה ותחתונה); טבלאות – הוספת טבלה ועיצובה.
  4. Power Point – בניית מצגות: עיצוב שקופיות, יצירת הנפשות, יצירת קישורים (על ידי פעולה ולחצני פעולה).
  5. אקסל – גיליון אלקטרוני: הקלדת נתונים בטבלה ועיצובה (קווי גבול, עיצוב גופן); שימוש בפונקציות קיימות (כמו סכום וממוצע); שימוש בנוסחאות על ידי הסימן = ופעולות החשבון + – * / ^; גרירת הנוסחאות; יצירת תרשימים (תרשימי טורים, קו ועוגה) ועיצובם
  6. אינטרנט: חיפוש מידע באמצעות מילת מפתח בגוגל, כניסה לאתר באמצעות כתובת, העתקה והדבקה או שמירה והוספה של טקסט ותמונות מהאינטרנט ליישומים אחרים.
  7. דואר אלקטרוני(email) – הזדהות ושיתוף קבצים בגוגל דרייב באמצעות דואר אלקטרוני של ג’מייל (Gmail).
    לרבים מכם יש חשבון ג’מייל פעיל ולכל טלפון עם מערכת ההפעלה “אנדרואיד” יש חשבון ג’מייל. לכל מי שאין חשבון גוגל פעיל, מתבקש לפתוח חשבון לפני מועד המבחן.
    במהלך המבחן תיכנסו אל תיקיית הדרייב באמצעות חשבון הג’ימייל שלכם ולכן יש להגיע למבחן כאשר אתם זוכרים את שם המשתמש והסיסמה שלכם.

 

לשאלות על נושאי המבדק ניתן לפנות למרכז ליוזמות ממוחשבות (מיח"ם), טל: 08-6402863

ניתן להיכנס לאתר המאגד סרטוני הדרכה בקישור הבא: סרטוני הדרכה לכלי האופיס השונים

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן