לקסי-קיי

יצירתיות בהוראה
נמצאו 2 תוצאות
ירון שור
גישת ההוראה הקשובה מאפשרת למורים לראות את תהליכי ההבנה והלמידה של הלומדים – צעירים ומבוגרים – בנושאי הלימוד השונים וברמות הלימוד השונות.  הלומדים עצמם נעשים מודעים לתהליכים שהם חוו וגם לאלו שחוו חבריהם לכיתה. הנראות בכיתה מאפשרת להם להרגיש שייכות. התהליך מאפשר ליצור ערוצי תקשורת מרובים בכיתה בנושא הנלמד – בין המורה ללומדים ובין הלומדים…
אורית הוד שמר
חדר בריחה למטרות הוראה הוא כלי פדגוגי חדשני. מטרתו הלימודית היא מוגדרת וברורה, והיא מושגת על ידי תהליך למידה ייחודי המאופיין בלמידה אקטיבית בצד שימוש במיומנויות המאה ה־21 ובשינוי הסביבה הפיזית של הכיתה.הרעיון של למידה דרך משחק אינו חדש, אך הוא משתכלל עם השנים ואף מתרחב אל החינוך הגבוה. מטרתו של מאמר זה היא להאיר…
דילוג לתוכן