לקסי-קיי

שאלות
נמצאו 2 תוצאות
אסתר אפללו
בניית שאלות בידי סטודנטים היא אסטרטגיית למידה קונסטרוקטיבית המעצימה את הלמידה. ערכה וחשיבותה הפדגוגית של למידה אקטיבית זאת מבוססים היטב מחקרית. בהשכלה הגבוהה בולט המיקוד של הסטודנטים סביב שאלות שהמורים שואלים או כאלה שלקוחות מספרי הלימוד. חיבור עצמי של שאלות, בעיקר שאלות ברמת חשיבה גבוהה, הוא תהליך שתלמידים מתנסים בו במידה מוגבלת מאוד. הערך סוקר השלכות פדגוגיות של שאלת שאלות…
אמנון גלסנר
הזרת המוכר: מעולם האומנות לעולם הלמידה  שקלובסקי, פורמליסט רוסי, טבע את המונחים "הזרה" (defamiliarization), "דה-אוטומטיזציה" ו"הזרת המוכר" (להפוך את מה שמוכר לזר) (Metzger, 2011; Miall & Kuiken, 1994; Shklovsky, 1917) כדי להדגיש את תפקיד האמנות בריענון, יצירה, העמקה והרחבה של משמעות המציאות המוכרת. ההתבוננות ביצירה (שיר, ציור, סיפור או פסל) מאפשרת "לגלות" את היצירה והנושאים…
דילוג לתוכן