הנחיות ומידע בזמן משבר הקורונה

הודעות ועדכונים
ארגון ידידי צה"ל מעניקים מלגת IMPACT ללוחמים משוחררים בסך $5,000 לכל שנת לימוד! ההרשמה למלגה פתוחה (גם טרם הרישום למוסד הלימודים) החל מה 1.3 בכל שנה ונסגרת ב- 31.5. פרטים נוספים בדף המלגות לחיילים באתר >
סטודנטים יקרים – פורסמה רשימת הזכאים למלגת דיקן בשנה"ל תשפ"ד! לצפייה לחצו על 'קרא עוד':
ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ה נפתחה! 🎉 📚 ✨ חייגו ליחידת הרישום במספר הכוכבית 6997* או השאירו לנו את פרטיכם.ן בטופס שלעיל' ואנו נשוב אליכם.ן בהקדם האפשרי :)

סטודנטים יקרים,
קודם כל נשאל לשלומכם ונקווה שאתם בבריאות טובה. מכללת קיי עושה כל מאמץ לקיים למידה מרחוק כדי להבטיח שהסמסטר לא יבוטל. אנחנו ערים לקשיים שונים, כמו העדר מחשבים או תקשורת אינטרנטית לחלק מהסטודנטים והצורך באיזון בכמות והאופי המטלות לסטודנטים. עם זאת, כולנו מחוייבים להבטיח את קיומו של הסמסטר ואת קיומם של הלימודים במלואם.
הנהלת המכללה הוציאה הודעות לסגל האקדמי לגבי מגוון ערוצי הלמידה האפשריים.

בריאות טובה לכולכם.
ד״ר אורלי קרן

הנחיות ומידע בזמן משבר הקורונה

  • המדריך המקוצר למפגש סינכרוני
  • ממשיכים בסדרת הרצאות הבוקר שלנו בהן אנו מדריכים כיצד לייצר מפגשי למידה דיגיטלית אפקטיביים.המפגש היום 17.3 בשעה 10:00 יוקדש לנושא ״איך אדע שאני אפקטיבי״ – מודל פדגוגי לבניית יחידה סינכרונית. המפגש ייערך בקישור https://zoom.us/j/628070332?pwd=WUlReTFxWTNVcjJ2cldZNWxTSk5SQT09כל המפגשים שנערכו עד עתה הוקלטו והועלו לאתר האינטרנט שלנו – https://www.macam.ac.il/אנו צוות המו״פ וכל מכון מופת כאן לסייע בכל דבר שנוכל

בימים אלו אנו מציעים שוב את ה-MOOC  של מכון מופ"ת וד"ר ניר מיכאלי, "חושבים על הוראה מחדש" העוסק בלימוד של מודלים פדגוגיים. הקורס מבוסס על ראיונות עם מומחים כגון פרופסור ענת זהר, פרופסור יורם הרפז, פרופסור אדם לפסטיין, פרופסור חנן יניב ועוד. הקורס מאפשר לפרחי ההוראה הבנה מעמיקה של מודלים שונים כגון  PBL,חינוך לחשיבה, למידה משחקית, חינוך פוליטי, מיינדפולנס, הוראה פרונטאלית ועוד, וכולל גם קטעים בו מורים מסבירים על יישום המודלים בשטח.

הקורס נמצא על פלטפורמת קמפוס של ישראל דיגיטלית ומאפשר למידה מרחוק באופן מלא (כולל דרכי הערכה וציון).

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאסף עמית assafamit@macam.ac.il או בטלפון 052-8659992

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן