חזון המכללה

חזון המכללה

משפטי חזון

מכללת קיי הינה מוסד להשכלה גבוהה העוסק בחינוך להוראה ובהתפתחות מקצועית של אנשי חינוך, גננות ומורים, לכל אורך הנתיב המקצועי המתחיל בהכשרה וממשיך בהתמחות ולמידה אישית וארגונית. היא מהווה מוקד למידה מחקר וחדשנות חינוכית.

מכללת קיי רואה בידע ההוראה ידע אקדמי ייחודי המבוסס על הניסיון והיכולת המושכלת ללמוד, לפרש ולהמשיג אותו. הלמידה להוראה, ככל למידה, היא תהליך מתמשך של בניית ידע (עיוני, ערכי ומעשי) בתוך ההקשר החברתי-תרבותי שבו היא מתרחשת. המורים מקדמים את תהליך הלמידה מתוך דיאלוג מתמיד עם תלמידיהם, עם עמיתיהם ועם הקהילה שבה הם פועלים. הסביבה החינוכית שקיימת במכללה צריכה לשקף הנחה זו. הלמידה להוראה מכוונת לקראת בנייתה של "תבונת המעשה" והיא משלבת שלושה מימדים: אוריינות אקדמית וידע תיאורטי בדיסציפלינות ההוראה ובחינוך, (מימד ה"ראש"); מחויבות ואכפתיות ליחיד ולחברה, (מימד "הלב"); ומיומנויות לקידום הוראה ולמידה (מימד ה"יד").

מכללת קיי היא חלק ממרקם החיים החינוכיים במרחב הדרום. אנו רואים את החינוך כשליחות חברתית ואת המורים כמחנכים המסוגלים להתמודד עם שאלות חברתיות מרכזיות ולהוביל תהליכים של צמצום פערים וקידום סובלנות לשונות בחברה דמוקרטית ומרובת תרבויות. היא מבקשת לבנות קהילה של מנהיגים חינוכיים, יוזמים ובעלי קול שמטביעים חותם של עשייה פורצת דרך.

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן