תקופת השינויים סמסטר ב’ תש”ף

הנחיות לתקופת השינויים לשנת הלימודים תש”ף – סמסטר ב’

סטודנטים שימו לב,

תקופת השינויים תתקיים בין התאריכים:

04/03/2020 בשעה 9:00 – 13/03/2020 בשעה 16:00

השינויים ייערכו אך ורק באינטרנט

רק בתקופה זו מותר לשנות (להוסיף או למחוק) את הרישום לקורסים במערכת השעות.

מצ”ב קובץ הנחיות לבקשות לשינוי

שימו לב, קורס שהוקלד ולא בוטל בתקופת השינויים יחשב כקורס חוזר (יחוייב בתשלום) כשיוקלד שנית במערכת.
לאחר תקופה זו לא נאפשר רישום לקורסים או מחיקתם מן המערכת.

האחריות מוטלת על הסטודנט לוודא שהמערכת האישית מעודכנת

סטודנטים שימו לב!

עליכם לעדכן את מספר הטלפון הסלולארי שלכם באתר המכללה ←מידע אישי ←מכלול 3←עדכון פרטים אישיים

על מנת  לקבל הודעות שוטפות ועדכניות והודעות SMS.

בקשות לשינויים ורישום לקורסים

הגשת בקשה לשינויים ו/או רישום לקורסים להם אינך יכול/ה להירשם בצורה עצמאית בתקופת השינויים תיעשה דרך פורטל הסטודנט של מכלול 3, דרך אתר המכללה http://www.kaye.ac.il

בתפריט ראשי של המכלול יש לבחור : ב”אפשרויות נוספות –< בקשות וערעורים”–< “בקשות בנושא מערכת”

ניתן להגיש בקשות בין התאריכים 4.3.2020 בשעה 09:00 עד 13.3.2020 בשעה 16:00

למסמך הנחיות לבקשת השינויים – לחצו כאן

סטודנטים שנה א’

הגשת בקשה לשינויים ו/או רישום לקורסים להם אינך יכול/ה להירשם בצורה עצמאית בתקופת השינויים תיעשה דרך פורטל הסטודנט של מכלול 3, דרך אתר המכללה http://www.kaye.ac.il

בתפריט ראשי של המכלול יש לבחור : ב”אפשרויות נוספות –< בקשות וערעורים–< בקשות בנושא מערכת”

– ניתן להגיש בקשות בין התאריכים 04.03.2020 בשעה 09:00 עד 13.03.2020 בשעה 16:00

 

לשאלות בנושא שינויי מערכת

עליכם לפנות לד”ר תרצה לוין

יש לתיאום מראש בכתובת  המייל: flia.lewin@gmail.com

מורים בפועל

חשוב! תשקלו אם אתם חייבים להגיע לשעות הקבלה או אם אפשר לטפל בעניינים דרך המייל.

בכל פניה יש לצרף:  שם מלא, מס’ ת”ז, שם הקורס (אם מדובר על קורס ספציפי), מספר הקורס (אם מדובר על קורס ספציפי)

בלי כל הפרטים האלה לא אוכל לטפל בפניות ובקשות.

מחיקת קורסים יש לעשות לבד במכלול 3.

בקשות לרישום לקורסים יש להגיש אך ורק דרך מכלול 3

. מעמוד הבית של מכלול 3 -> אפשרויות נוספות -> בקשות וערעורים–< בקשות בנושא מערכת” כדאי גם לכתוב נימוק לבקשה.

ניתן להגיש בקשות בין התאריכים 04.03.2020 בשעה 09:00 עד 13.03.2020 בשעה 16:00

 

 

לשאלות בנושא שינויי מערכת

עליכם לפנות לד”ר בבי טורניאנסקי

בחדר 11 במועדים הבאים:

יום ראשון 8/3/2020 –  12:00 -14:00

יום שני  9/3/2020 – 14:00-10:00

או בתאום במייל: bturniansky@gmail.com
שימו לב, שכ”ל ייקבע על פי המערכת של הסטודנט בתום תקופת השינויים.

סטודנטים בתוכנית שח”ף

חשוב! תשקלו אם אתם חייבים להגיע לשעות הקבלה או אם אפשר לטפל בעניינים דרך המייל.
בכל פניה יש לצרף: שם מלא, מס’ ת”ז, שם הקורס (אם מדובר על קורס ספציפי), מספר הקורס (אם מדובר על קורס ספציפי)

בלי כל הפרטים האלה לא ניתן יהיה לטפל בפניות ובקשות.

מחיקת קורסים יש לעשות לבד במכלול 3.

בקשות לרישום לקורסים יש להגיש אך ורק דרך מכלול 3

. מעמוד הבית של מכלול 3 -> אפשרויות נוספות -> בקשות וערעורים–< בקשות בנושא מערכת” כדאי גם לכתוב נימוק לבקשה.

ניתן להגיש בקשות בין התאריכים 04.03.2020 בשעה 09:00 עד 13.03.2020

בשעה 16:00

 

לשאלות בנושא שינויי מערכת עליכם לפנות לד”ר בבי טורניאנסקי בחדר 11 במועדים הבאים:

יום ראשון 8/3/2020 –  12:00 -14:00

יום שני  9/3/2020 – 14:00-10:00

 

כתובת המייל: bturniansky@gmail.com

שימו לב: שכ”ל ייקבע על פי המערכת של הסטודנט בתום תקופת השינויים.

סטודנטים שנה ד’

הגשת בקשה לשינויים ו/או רישום לקורסים

להם אינך יכול/ה להירשם בצורה עצמאית בתקופת השינויים תיעשה דרך פורטל הסטודנט של מכלול 3, דרך אתר המכללה http://www.kaye.ac.il

בתפריט ראשי של המכלול יש לבחור ב”אפשרויות נוספות –< בקשות וערעורים–< “בקשות בנושא מערכת”

מצ”ב קובץ הנחיות לביצוע

– ניתן להגיש בקשות בין התאריכים 04.03.2020 בשעה 09:00 עד 13.03.2020 בשעה 16:00

 

לשאלות בנושא שינויי מערכת

עליכם לפנות לגב’ בלהה טרייביש

בחדר 9 בשעות הקבלה:

יום רביעי    04/03/2020 –    16:00-13:00

יום ראשון    08/03/2020 –   16:00-13:00

יום רביעי      11/03/2020 –   16:00-13:00

מועדים נוספים ייקבעו בתיאום מראש בכתובת המייל: treivish@kaye.ac.il

לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן