תכנית הלימודים בלמידה והוראה

תכנית הלימודים בלמידה והוראה

מרכיבי התכנית שם הקורס ש"ש שנה חובה/בחירה
לימודי תשתית לימודי בסיס כלליים דמות המורה: תפיסות פילוסופיות והקשרים חברתיים 1 א' חובה
זהות מקצועית בהוראה: הקשרים דיסציפלינאריים ומשמעויות חברתיות-תרבותיות 2 א' חובה
הידע המקצועי בהוראה והשתמעותו ללמידה ולהתפתחות מקצועית 2 ב' חובה
מתודולוגיה שיטות מחקר כמותיות למתקדמים 1.5 א' חובה
מחקרי עשייה – גישות איכותניות 1 ב' חובה
חקר השיח החינוכי כאשנב לעולם המקצועי של המורים 1 ב'  בחירה 1/2
גישה אתנוגראפית למחקר החינוכי 1 א'  בחירה 1/2
לימודי התמחות  ידע על עצמי –זהות מקצועית היבטים רגשיים בהוראה 1 ב' בחירה 3/5
מפגש בין תרבויות – מפגש בין זהויות 1 ב'
רפורמות ואופנות והשפעתן על הזהות המקצועית 1 ב'
שלבי קריירה וערוצים של התפתחות מקצועית 1 ב'
מגדר וזהות מקצועית: להיות מורה-להיות אישה 1 ב'
 ידע על לומדים אוכלוסיות לומדים שונות: ילדים בעלי צרכים מיוחדים 1 ב' בחירה 1/2
אוכלוסיות לומדים שונות: ילדים מחוננים 1 ב'
 ידע על הוראה הוראה ולמידה בסביבות רב-אוריינויות 2 א' בחירה 2/4
הוראה ולמידה בעידן של טכנולוגיה מתקדמת 2 א'
סוגיות מתקדמות אתיקה מקצועית: מעשה והלכה 1 א' חובה
ביה"ס כארגון חברתי 1 ב' חובה
הערכת תכניות חינוכיות 1.5 ב' חובה
חשיבה יצירתית וביקורתית בלמידה 1 א' / ב' 2/4
יזמות ומנהיגות חינוכית 1
תיאוריות מוטיבציה וזיקתן לעבודה המורה 1
מוח ולמידה 1
יישום דיסציפלינארי ידע תוכן פדגוגי בדגש דיסציפלינארי 2 א' חובה
חקר תכנית הלימודים (Curriculum inquiry) 2 א' חובה
פרויקט סמינריון חקר ועבודת גמר חכמת המעשה – מעשייה לידע 2 ב' חובה
לשיחה עם יועץ, השאר פרטיך וניצור קשר בהקדם
דילוג לתוכן