פעילויות

פעילויות תשפ"ב:

סמינר חורף -השתלמות סגל עם סיגל אופנהיים-שחר – הנחיית קבוצות רגישת תרבות – 23-27.1.2021

?Why universities can't see women as leaders

אקלים צונן

אקלים צונן השתלמות פדגוגיה רגישה לשונות

מדד – המגדר – 2020 – סופי – לקריאה

מודל סיגל – פדגוגיה של הנחיית תהליכי למידה מבוססי אמון ורגישות חברתית

 

_______________________________________________________________

פעילויות תשפ"א:

השתלמות סגל מגוון, שונות ורב-תרבותיות – מרכז קורן והיחידה לרב תרבותיות

הלפר – המאבק בגזענות – גליה בונה

מוסד תעסוקתי מכיל – מודל ארגוני – מכון אקורד

מצגת דוח והמלצות – יחסים באקדמיה

מרחב אקדמי כמקדם הגזעה

מרחב אקדמי

_______________________________________________________________

סדנת ההסכתים לסגל

מהפכת ההסכתים כבר כאן, ונראה כי ההסכת (פודקסט) מוצא את מקומו כאמצעי לתהליכי למידה ותוכן בצורה פעילה, חוויתית, וחדשנית.

כחלק מהמהלך של האקדמיה של המח"ר, התארחה אצלנו היום (30.5) ד"ר אלה בן עטר, ראש מסלול רדיו ושידורים דיגיטליים במחלקה לתקשורת במכללה האקדמית ספיר, לסדנה שעסקה במשמעות התקשורתית (רדיו) של ההסכתים.

בסדנה נעשתה התנסות קצרה בשתי תוכנות פשוטות ומעניינות – פאלדט (שימוש בקובץ קול), anchor (המאפשרת תוספת מוזיקה).

עבור אלו שלא נכחו מצורפים קישור להקלטת הסדנה וכן המצגת המלווה.

לקישור להקלטה סדנת פודקאסט סגל מכללת קיי

למצגת (עותק של סדנת פודקסט סגל מכללת קיי.pptx).

______________________________________________________________

פעילויות תשע"ט:

 

  • השתלמות בנושא תיאטרון עם תמר מילשטייןשימו לב! לאור הבקשות שלכם, שינינו את המועדים של מפגשי התיאטרון כך שכולם מתקיימים בימי ב'.להלן התאריכים הסופיים: 28.1.2019, 4.2.2019, 11.2.2019, 18.2.2019.בנוסף, בתאריך 25.2.2019 – אפשרות למפגשים אישיים לחשיבה משותפת על שדרוג הסילבוסים (מי שירצה נוכל גם לקבוע במועד אחר).
    אנה כנסו ללינק זה והירשמו להשתלמות (כולל אלה שכבר נרשמו, כדי לאשר את השינוי).
    בברכה,
    תמר ויהודית
  • הנהלת המכללה, בשיתוף המרכז לקידום ההוראה הזמין עבורכם מפגש עם מרצה אורחת מהאוניברסיטה העברית העוסקת בעבודה עם כתות עם ריבוי משתתפים.ד"ר מיכל שולד הרצתה לסגל הבכיר באוניברסיטת בן גוריון, באוניברסיטה העברית ובמוסדות אקדמיים נוספים.
    המפגש יתקיים ב- 21-1-2019 בין השעות 9:00 עד 12:00.
    אנא שמרו את התאריך וחזרו אלי עם אישור השתתפות לחצו כאן לחצו כאן
  • במהלך חודש אוקטובר התקיימו שישה מפגשי למידה, בנושאים שונים: תכנון קורס וכתיבת סילבוס, עידוד לפיתוח חשיבה יצירתית בשיעור, עידוד העלאת מוטיבציה בשיעור, הערכת סטודנטים, מפגש בנושא תיאטרון, מפגש היכרות עם ה-MOODLE למרצים חדשים. כל מי שמעוניין לשוב ולהתעמק באחד מהנושאים, מוזמן לתאם מפגש במרכז.
  • נשלח קול קורא לכלל הסגל האקדמי, לרישום בקורס מתוקשב מיוזמתה של מכללת אורנים, לעידוד חדשנות פדגוגית. ראה קישור.
  • נשלח קול קורא לכלל הסגל האקדמי, לרישום בקורס מתוקשב מיוזמתה של מכללת אורנים, לעידוד חדשנות פדגוגית. ראה קישור.
  • הועבר סקר צרכים לסגל האקדמי בנושא תקשוב ומתוכננים מפגשי למידה שיופצו בקרוב בנושא.
  • המרכז לקידום ההוראה מזמין את המרצים להירשם להשתלמות בת שלושים שעות, נושאת גמול, בנושא תיאטרון, שפת גוף, תקשורת. ראה קישור לעיון והרשמה.
  • המרכז לקידום ההוראה מוביל צוותי הכשרה והתמחות במחקרי פעולה, בהנחיה לבניית מערך המחקר, תיעוד והבאה לכתיבה.

צוותים המעוניינים להיכנס לתהליך של מחקר העוסק בעבודתם הפדגוגית, מוזמנים לפנות למרכז.

פעילויות סמסטר ב' תשע"ח:

  • מפגש למידה בנושא הדרכה פדגוגית – עם ד"ר יהודית זמיר – בתאריך 1.5.2018, בין השעות 12:00-14:00, בחדר 315.
  • מפגש בנושא יצירתיות – עם ד"ר אמנון גלסנר –   בתאריך 15.5.2018, בין השעות 9:00-12:00, בחדר 315.
  • מפגש בנושא הערכת לומדים – עם ד"ר יהודית זמיר – בתאריך 16.05.2018, בין השעות 9:00-12:00, בחדר 315.
  • מפגש בנושא כלים מתוקשהים בשירות המחקר – עם ד"ר מירב אסף – בתאריך 23.05.2018, בין השעות 09:00-12:00, בחדר 408.
  • יום עיון של רשות המחקר וההערכה עם המרכז לקידום ההוראה בנושא הערכת סטודנטים, בתאריך 28.06.2018, בין השעות 09:00-15:00.

פעילויות חודשי פברואר-מרץ

 

להלן המועדים בהם יתקיימו שש המודולות הבאות:

 

  • יום הסגל של התואר השני בנושא הערכת תוכניות חינוכיות – בתאריך 05.03.2018, בין השעות 10:00-16:00.
  • מוטיבציה והכוונה עצמית – המפגש יתקיים בתאריך 26.02.2018, בין השעות 09:00-12:00, בחדר 412.
  • חשיבה יצירתית בהוראה ולמידה – המפגש יתקיים בתאריך 5.02.2018, בין השעות 13:00-16:00, בחדר 412.
  • למידה שיתופית בקבוצות – המפגש יתקיים בתאריך 5.03.2018, בין השעות 09:00-12:00, בחדר 412.
  • הערכת לומדים – המפגש יתקיים בתאריך 6.02.2018, בין השעות 09:00-12:00, בחדר 402.
  • הובלת מחקר – המפגש יתקיים בתאריך 5.02.2018, בין השעות 09:00-12:00, בחדר 412.
  • מפדגוגיה לעשייה חינוכית – לפרטים ולו"ז מפגשים לחץ כאן.

לקישור לחץ כאן.

אנא הרשמו למפגשים באמצעות מייל לכתובת teaching@kaye.ac.il

או באמצעות מילוי שאלון אלקטרוני

פעילויות סמסטר א' תשע"ח:

 

לקישור לחץ כאן.

 

במהלך חודשים ספטמבר-אוקטובר קיימנו חמישה מפגשי למידה עם הסגל:

  • תכנון קורס וכתיבת סילבוס. [מצגת מתוך המפגש; מאמר; טופס לכתיבת סילבוס]
  • אתגר הרב-תרבותיות בעידן הגלובליזציה.
  • הדרכה פדגוגית.
  • עבודה עם סטודנטים עם לקויות למידה.
  • למידה והוראה בסביבות מתוקשבות (למתחילים ולמתקדמים).

ב-14 בנובמבר התקיים מפגש בנושא "במרחב שבין הסטודנט והמרצה – כמה קרוב, כמה רחוק?"
בהמשך למפגש שהתקיים הנה כמה טיפים טובים לניהול יעיל של סיטואציות משבריות בכיתה:

 

 https://bokcenter.harvard.edu/managing-hot-moments-classroom

 

המייל שלנו: teaching@kaye.ac.il

הנכם מוזמנים לעיין בניוזלטר הראשון של המרכז לחדשנות פדגוגית, בראשותה של גבריאלה אקרמן. לניוזלטר מס' 1 לחץ כאן.

דילוג לתוכן